Niet te geloven dat Bouwmarkt Karwei buitenbeits op deze manier verzendt.
Wij, onwetend van deze bestelling, vragen ons af hoe deze smeerboel weer het huis uit kan. Ten einde raad schakelen wij onze zoon in die op het punt staat zijn zes jaar met zijn vriendin te vieren. Ook zij weten aanvankelijk niet hoe de boel buitenbeitsvrij aan te pakken. Geen telefonische mogelijkheid de klantenservice van Karwei te bereiken!
de lekkende verpakking laat een verwoestende indruk van witte buitenbeits achter op plavuizen en ‘droogloopmat’
De lekkende verpakking wordt nu door de benadeelde klant afgeleverd bij de klantenservice. Daar wordt het opnieuw, lekkend en al (!!) naar de pakketpostleverancier in kwestie geretourneerd! De klant krijgt niets vergoed en moet de aanbieding witte buitenbeits opnieuw aanschaffen!!!
Boenend en al en voorzien van een extra liter terpentine gaan wij gezamenlijk aan de slag na een drukke opa en oma opvangdag! Vele handdoeken en keukenrollen later bevinden wij ons in de tuin achter de hogedrukspuit om de peperdure droogloopmat te redden. Maar je begrijpt, er is geen redden aan.
De deurmat ligt bij te komen en is door het borstelsysteem (mijn tip!) niet meer van zijn ‘graancirkels’ te ontdoen.
En dan te bedenken dat Karwei 5 minuten van je huis af is, en dan ook nog bezorgkosten betalen. Robin heeft geen internet, het internet heeft hém! 🙂
LikeLike
😉 dat deed hij dan ook maar vervolgens. Het verzonden pakket naar de postbezorger blijkt niet te zijn aangekomen (dûh) terwijl Robin wel een retourbewijs in bezit heeft. Hij ontving wel al (!) een tegoedbon van € 100 van Karwei.
LikeLike
Hoi Niek en Lida, Wat een toestand met die buitenbeits, dat is een gevalletje “koude douche” bij Radar. Hadden jullie die beits nu besteld, of was hij gewoon afgeleverd, zonder een bestelling…? Ik hoop dat je alsnog je schade kunt verhalen, al was het alleen maar om de laconieke houding van Karwei. Groetjes en sterkte, Paul.
Verstuurd vanaf mijn iPad
LikeLike
Hoi Paul,
Het was niet te geloven wat een troep dat gaf. Het was een bestelling van Robin en die vergat te vertellen dat er zo’n bestelling aan zat te komen. De schade hebben wij uiteraard al berekend en doorgegeven aan Robin. Die is in spannende afwachting evenals wij natuurlijk.
LikeLike