Opnieuw kan en wil ik ook niet meedoen aan het kiezen van de winnaar van de Loden Leeuw, de meest irritante tv-reclame van het jaar 2016. Ten eerste omdat ik mij daarvoor op Facebook moet aanmelden, waar ik niets voor voel. Ten tweede omdat de keuze tussen de meest irritante commercials alweer is voorgeprogrammeerd.
Ik ben de laatste jaren echt wel een televisiekijker geworden. Wel een die met behulp van de beschikbare digitale middelen mij hoofdzakelijk op het programma, documentaire of film concentreer. Dus commercials slaan wij over. Maar soms halen wij het programma in en zijn we genoodzaakt de tv-reclame te bekijken. En er zitten verrekt goeie tussen! Maar ook ongelooflijk irritante!
Ik had zo graag die van Yarden met Adelheid Roosen uitgekozen waarin zij de kijker ervan doordringt dat jij en ik gaan sterven. Alsof we dat niet weten! Verschrikkelijk! Hoe verzin je zoiets? In 2015 verloor zij nipt van Tui met het monster. Ook zo’n draak van een reclame die tijdens het seizoen allengs door het bureau werd aangepast. Als je eenmaal zo’n fout communicatiemiddel hebt geproduceerd dan lig je er als bureau toch uit?
Ik onthoud alleen die advertenties waar ik om moet lachen
en dan weet ik negen van de tien x niet eens waar ze reclame voor maken!!
LikeLike
Zelf vind ik de Yarden wel grappig niemand wil met zijn sterfelijkheid geconfronteerd worden vandaar de aversie van die reclame (denk ik)
LikeLike
Ook ik weiger een facebook account aan te maken voor stemmen of bekijken van dit of andere onzinnige zaken.
Instemmende groet,
LikeLike