Soms wil je weten waar een bepaalde bestelling via internet zich op een zeker moment bevindt. Track & Trace geeft je de mogelijkheid dat ook in real time te bekijken. Zo krijgt de klant te zien waar de betreffende bestelwagen is en hoe lang het nog duurt dat deze voorrijdt.
Deze morgen zien we de auto van de pakketdienst niet ver van ons vandaan, zeg maar een paar straten verder. Maar we zien ook dat deze nog 110 stops deze dag heeft te doen. Dat betekent voor de bezorger ditzelfde aantal keren stoppen, (dubbel)parkeren, uitstappen, pakketje zoeken, adres benaderen, aanbellen, wachten tot iemand opendoet, overhandigen en (vaak) voor ontvangst laten tekenen, weer in de auto stappen en naar het volgende bezorgadres rijden!
Nog 56 stops vóór zeven uur ’s avonds meldt Track & Trace op het moment dat de bel gaat tegen zessen! Wat hebben wij ontzettend te doen met de bezorger die wij nu in een totaal ander daglicht zien!
Wordt het niet de hoogste tijd voor een mensvriendelijke oplossing?